bindningar!

H_EnDrYx

Medlem
bindningar!
hejsan, är det nån som vet några bra bindningar? ja har ett par axial2 140 pro wb. men ja skulle gärna vilja ha ett par nya. kom med förslag!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp