Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="deza" data-source="post: 143789" data-attributes="member: 35067"><p>Iller: okej kanske styvar öpp lite i sidled men bakåt lär det ju inte göra stor skillnad sitter ju en kloss där.</p><p>Men jag ska testa skruva till bak dom när jag orkar och se om jag märker nogon skillnad.</p><p></p><p>Så jävla lätt å glömma spänna lös dom och lite drygt å spänna på hade aldrig nått problem med mina misson men andra dagen med cartel så bröt liften sönder dom är väll den där extra cm som gör det.</p><p>Sen är dom ju styvare så dom spricker säkert lättare när dom väl gör det.</p><p>Jävligt glad för att det bara bak kappan som sprack kunde blivit riktigt dyrt om hela botten plattan spruckit.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="deza, post: 143789, member: 35067"] Iller: okej kanske styvar öpp lite i sidled men bakåt lär det ju inte göra stor skillnad sitter ju en kloss där. Men jag ska testa skruva till bak dom när jag orkar och se om jag märker nogon skillnad. Så jävla lätt å glömma spänna lös dom och lite drygt å spänna på hade aldrig nått problem med mina misson men andra dagen med cartel så bröt liften sönder dom är väll den där extra cm som gör det. Sen är dom ju styvare så dom spricker säkert lättare när dom väl gör det. Jävligt glad för att det bara bak kappan som sprack kunde blivit riktigt dyrt om hela botten plattan spruckit. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bindningar
Tillbaka
Topp