Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hellbom" data-source="post: 153178" data-attributes="member: 60652"><p>kör mittmonterat på mina Scratch FS och är riktigt nöjd med det. Klart att bakmonterat funkar bättre i pisten och ofpisten men hittils har jag inte lidit av att ha mina mittmonterade. Tycker att det är mycket skönare att köra med mittmont. ifall du ska jibba med dom. Blir lätt instabilt på rails tycker jag om man kör med bakmonterade. Sen tycker jag att det är lite svårt i rotationer om man inte kör med mittmont. Landningar baklänges med bakmonterade är väl lite sisådär, klart det funkar men mittmonterade är ju bäst. håller med Henrik o Alexander.. bor du i parken eller till största delen hänger där så satsa på mittmonterade. Det funkar i pisten också!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hellbom, post: 153178, member: 60652"] kör mittmonterat på mina Scratch FS och är riktigt nöjd med det. Klart att bakmonterat funkar bättre i pisten och ofpisten men hittils har jag inte lidit av att ha mina mittmonterade. Tycker att det är mycket skönare att köra med mittmont. ifall du ska jibba med dom. Blir lätt instabilt på rails tycker jag om man kör med bakmonterade. Sen tycker jag att det är lite svårt i rotationer om man inte kör med mittmont. Landningar baklänges med bakmonterade är väl lite sisådär, klart det funkar men mittmonterade är ju bäst. håller med Henrik o Alexander.. bor du i parken eller till största delen hänger där så satsa på mittmonterade. Det funkar i pisten också! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindningar
Tillbaka
Topp