Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindningar??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patrik_L" data-source="post: 21022" data-attributes="member: 11393"><p>Look ZRS finns inte på looks hemsida för den klassas som racing grejer . Hittar du nån i en affär köp den direkt... Annars så har look en bindning som heter pivot 14 som e helt ok din 5-14.</p><p>men vill du verkligen ha zrs:en så har ross en lika dan. (rossinol äger look&dynastar&lange) som heter Pro 180 , din 8-18.. </p><p>Men har du tid och ork att vänta så kommer Zrs i ett nytt utförande till hösten . sen om det kommer till sverige eller till andra än race åkare vet jag ej..</p><p>Annars så e pivot 14 en mycket bra bindning så tål stryk och har inte tjuvlöst för mej i allafall..</p><p></p><p>Tips om Zrs och pro 180 . ha inte justerskruvarna på bakbindningen förlångt utskruvade (kolla det när de monteras) för de e det enda på bindningen som någonsin pajat för mej . Men som sagt dom tål mycket mer stryk än nån annan bindning jag provat..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patrik_L, post: 21022, member: 11393"] Look ZRS finns inte på looks hemsida för den klassas som racing grejer . Hittar du nån i en affär köp den direkt... Annars så har look en bindning som heter pivot 14 som e helt ok din 5-14. men vill du verkligen ha zrs:en så har ross en lika dan. (rossinol äger look&dynastar&lange) som heter Pro 180 , din 8-18.. Men har du tid och ork att vänta så kommer Zrs i ett nytt utförande till hösten . sen om det kommer till sverige eller till andra än race åkare vet jag ej.. Annars så e pivot 14 en mycket bra bindning så tål stryk och har inte tjuvlöst för mej i allafall.. Tips om Zrs och pro 180 . ha inte justerskruvarna på bakbindningen förlångt utskruvade (kolla det när de monteras) för de e det enda på bindningen som någonsin pajat för mej . Men som sagt dom tål mycket mer stryk än nån annan bindning jag provat.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindningar??
Tillbaka
Topp