Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindningarna sitter löst
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chippaen" data-source="post: 182317" data-attributes="member: 57285"><p>Det är så att skruvarna som är nerskruvade i skidans borrhål slets upp i vintras. Det har typ blivit gängpaj i borrhålen vilket gör att det inte går att skruva ner skiten så bindningarna sitter fast. Är det någon som vet vad jag ska göra? Går det limma eller dylikt eller måste jag borra nya hål med annan placering på bindingarna?</p><p></p><p>Hoppas på lite hjälp härifrån.</p><p>//Christoffer</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chippaen, post: 182317, member: 57285"] Det är så att skruvarna som är nerskruvade i skidans borrhål slets upp i vintras. Det har typ blivit gängpaj i borrhålen vilket gör att det inte går att skruva ner skiten så bindningarna sitter fast. Är det någon som vet vad jag ska göra? Går det limma eller dylikt eller måste jag borra nya hål med annan placering på bindingarna? Hoppas på lite hjälp härifrån. //Christoffer [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindningarna sitter löst
Tillbaka
Topp