Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bindningen "hoppar/vrider sig" ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bringmaster" data-source="post: 914123" data-attributes="member: 124203"><p>Tänkte söka lite visdom här på FR. har haft lite problem med att efter man har landat lite sketch eller rent utav bailat så ibland flyttar sig mina bindningar i grader. </p><p></p><p>Tex Kör med 14 -- -14 duck. efter bail kan jag komma ner till liften med 14 -- -3 i stance... </p><p></p><p>skruvarna dras varje dag så hårt man orkar. har ni nå tips på super lim eller liknande? </p><p></p><p>Tacksam för svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bringmaster, post: 914123, member: 124203"] Tänkte söka lite visdom här på FR. har haft lite problem med att efter man har landat lite sketch eller rent utav bailat så ibland flyttar sig mina bindningar i grader. Tex Kör med 14 -- -14 duck. efter bail kan jag komma ner till liften med 14 -- -3 i stance... skruvarna dras varje dag så hårt man orkar. har ni nå tips på super lim eller liknande? Tacksam för svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bindningen "hoppar/vrider sig" ?
Tillbaka
Topp