Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindningen släpper lätt, spelar ingen roll hur jag ställer in dom. Hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Smidifix" data-source="post: 99914" data-attributes="member: 35484"><p>Hejsan!</p><p></p><p>Jag har ett par bindningar, "Atomic Race 310". Problemet med dom är att dom nu helt plötsligt släpper hur lätt som helst i sidled på tådelen. Jag upptäckte problemet när jag gjorde en "mutegrab" och drog till åså låsnade skidan i luften. Jättekul<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" />. Jag väger 70 kg och jag har provat din-inställningen så högt det går. Alltså 10 som det är på bindnngarna. Lossnar vid en hyffsat lös spark och det går även bra lätt å vrida ur dom med handkraft. Hur fan fixar man detta? Är det nya bindningar som gäller? Dom är sen förra året.</p><p></p><p>Nån som varit med om nått liknande?</p><p></p><p>Tacksam för svar. MVH Johnny</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Smidifix, post: 99914, member: 35484"] Hejsan! Jag har ett par bindningar, "Atomic Race 310". Problemet med dom är att dom nu helt plötsligt släpper hur lätt som helst i sidled på tådelen. Jag upptäckte problemet när jag gjorde en "mutegrab" och drog till åså låsnade skidan i luften. Jättekul:). Jag väger 70 kg och jag har provat din-inställningen så högt det går. Alltså 10 som det är på bindnngarna. Lossnar vid en hyffsat lös spark och det går även bra lätt å vrida ur dom med handkraft. Hur fan fixar man detta? Är det nya bindningar som gäller? Dom är sen förra året. Nån som varit med om nått liknande? Tacksam för svar. MVH Johnny [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindningen släpper lätt, spelar ingen roll hur jag ställer in dom. Hjälp!
Tillbaka
Topp