Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindningen släpper lätt, spelar ingen roll hur jag ställer in dom. Hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doggen" data-source="post: 99917" data-attributes="member: 30775"><p>eller så kan du ju bara konstatera att du är typ starkast i världen om du får ur en bindning på 10 (e inte de typ motsv över 100 panner ?) Fan den muten måste va enormt TWEAKAD ! :P haha, nej men ja tror nog på en ny bindning iaf.. och ta inte i så j*vligt <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> / dP</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doggen, post: 99917, member: 30775"] eller så kan du ju bara konstatera att du är typ starkast i världen om du får ur en bindning på 10 (e inte de typ motsv över 100 panner ?) Fan den muten måste va enormt TWEAKAD ! :P haha, nej men ja tror nog på en ny bindning iaf.. och ta inte i så j*vligt :) / dP [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindningen släpper lätt, spelar ingen roll hur jag ställer in dom. Hjälp!
Tillbaka
Topp