Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindningen släpper lätt, spelar ingen roll hur jag ställer in dom. Hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sockerfarsan" data-source="post: 99919" data-attributes="member: 15939"><p>Hur står det till med förspänningen? Om den är fel inställd så kommer bindningen tjuvlösa (eller inte lösa ut alls, om den är för hårt ställd) även om DIN-inställningen är dragen i botten. Har ingen aning hur man ställer förspänningen på Atmoics bindningar, men det brukar sitta en liten justerskruv på bakdelen av bindningen. Och så finns det säkert två små markeringar som ska linjera med varandra när förspänningen är rätt ställd (med pjäxan i bindningen). Kolla på det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sockerfarsan, post: 99919, member: 15939"] Hur står det till med förspänningen? Om den är fel inställd så kommer bindningen tjuvlösa (eller inte lösa ut alls, om den är för hårt ställd) även om DIN-inställningen är dragen i botten. Har ingen aning hur man ställer förspänningen på Atmoics bindningar, men det brukar sitta en liten justerskruv på bakdelen av bindningen. Och så finns det säkert två små markeringar som ska linjera med varandra när förspänningen är rätt ställd (med pjäxan i bindningen). Kolla på det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindningen släpper lätt, spelar ingen roll hur jag ställer in dom. Hjälp!
Tillbaka
Topp