Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindnings hjälp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Willecarv" data-source="post: 62974" data-attributes="member: 37982"><p>Har inhandlat ett par begade raceskidor på dom satt</p><p>det en race bindning ESS v.a.r 1018 numera uppköpta av atomic.Nu till mitt problem hur ställer man in förspänningen på dessa? Ska finsjusteringsskruven vara jäms med bindningen eller? på andra bindningar jag haft brukar det vara någon markering men det enda jag hittar på dessa är att finjusteringsskruven åker in i bindningen.</p><p>Tacksam för hjälp?</p><p>/Wille Carv</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Willecarv, post: 62974, member: 37982"] Har inhandlat ett par begade raceskidor på dom satt det en race bindning ESS v.a.r 1018 numera uppköpta av atomic.Nu till mitt problem hur ställer man in förspänningen på dessa? Ska finsjusteringsskruven vara jäms med bindningen eller? på andra bindningar jag haft brukar det vara någon markering men det enda jag hittar på dessa är att finjusteringsskruven åker in i bindningen. Tacksam för hjälp? /Wille Carv [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindnings hjälp
Tillbaka
Topp