Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindningsbyte
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="balanselius" data-source="post: 30343"><p>har hört nånstans att man inte skall dra bindn i botten därför trodde jag inte på 912. Körde förut på salomon(din 4-12) väger drygt 70 och de brukade lösa ut när jag inte ville det i sidled då och då fast de stod på 11. Kör nu på marker 9.2 racing(5-14) på cirka 11.5 och har inte haft några problem men jag tror att de som haft problem med marker hoppar mycket, landar switch och löser ut uppåt i tådelen. Prova om du kan lösa ut bindingen själv genom att vrida ur pjäxan, orkar/kan du inte bör du nog byta till en lägre dinskala. Tänkvärt är att förra säsongen åkte väldigt många små damer i WC på dina bindningar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="balanselius, post: 30343"] har hört nånstans att man inte skall dra bindn i botten därför trodde jag inte på 912. Körde förut på salomon(din 4-12) väger drygt 70 och de brukade lösa ut när jag inte ville det i sidled då och då fast de stod på 11. Kör nu på marker 9.2 racing(5-14) på cirka 11.5 och har inte haft några problem men jag tror att de som haft problem med marker hoppar mycket, landar switch och löser ut uppåt i tådelen. Prova om du kan lösa ut bindingen själv genom att vrida ur pjäxan, orkar/kan du inte bör du nog byta till en lägre dinskala. Tänkvärt är att förra säsongen åkte väldigt många små damer i WC på dina bindningar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindningsbyte
Tillbaka
Topp