Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindningshjälp! Salomon eller Marker?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heinz_p" data-source="post: 572330" data-attributes="member: 43586"><p>Nja, de nya Look-bindningarna har jag inte mycket till övers för. Speciellt inte de som ligger på 12, dvs PX12, P12 eller vad dom nu heter. 2 av mina sådan bindningar har helt sonika gått sönder. Den ena, där gick metallgodset av på tådelen av bindningen. Fjäderhuset lossnade, medan plattan satt kvar alltså. Det ska ju inte kunna hända. På den andra så gick skenan till häldelen sönder på ena bindningen => häldelen lossnade.</p><p></p><p>Har en gammal P18 också. Den är förvisso "ny" i skidstallet så jag har inte hunnit provåka den än, men vad som sägs så ska det vara en av de bästa bindningarna som tillverkats.</p><p></p><p>Kolla in Carleds recension av STH16 under prylar. Han vet vad han pratar om.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heinz_p, post: 572330, member: 43586"] Nja, de nya Look-bindningarna har jag inte mycket till övers för. Speciellt inte de som ligger på 12, dvs PX12, P12 eller vad dom nu heter. 2 av mina sådan bindningar har helt sonika gått sönder. Den ena, där gick metallgodset av på tådelen av bindningen. Fjäderhuset lossnade, medan plattan satt kvar alltså. Det ska ju inte kunna hända. På den andra så gick skenan till häldelen sönder på ena bindningen => häldelen lossnade. Har en gammal P18 också. Den är förvisso "ny" i skidstallet så jag har inte hunnit provåka den än, men vad som sägs så ska det vara en av de bästa bindningarna som tillverkats. Kolla in Carleds recension av STH16 under prylar. Han vet vad han pratar om. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindningshjälp! Salomon eller Marker?
Tillbaka
Topp