Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindningsinställning!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LOvIsA_M" data-source="post: 56971" data-attributes="member: 30279"><p>Hej </p><p></p><p>Lite hjälp kan jag nog stå till tjänst med tror jag...kör själv med atomic utrustning, dom e faktiskt väldigt lätta att förstå sig på när man väl har lärt sig....men så e du ju alltid <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p>Men tå bindningen tycker jag är helt klart bäst att ha på allround, extreme gör ju att du kommer fram med foten på skidan kan lätt kännas som att du häger på tok för långt fram över brettena. Speed e ju raka motsatsen har du haft bakåtvikt innan får du det garanterat nu...allround där står du mitt på skidan.</p><p>När du sedan ställer in dom så e det bara att hålla in tådelen å dra till läget du vill ha. Bakdelen du skruvar på den skruven som sitter längst ner om det är lite som ska ändras. Annars så får du skruva upp plattan som är mittemmellan under finns en skena som du drar antingen fram eller bak.</p><p>Hoppas jag kommer med lite hjälp...</p><p></p><p>LovisA</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LOvIsA_M, post: 56971, member: 30279"] Hej Lite hjälp kan jag nog stå till tjänst med tror jag...kör själv med atomic utrustning, dom e faktiskt väldigt lätta att förstå sig på när man väl har lärt sig....men så e du ju alltid ;) Men tå bindningen tycker jag är helt klart bäst att ha på allround, extreme gör ju att du kommer fram med foten på skidan kan lätt kännas som att du häger på tok för långt fram över brettena. Speed e ju raka motsatsen har du haft bakåtvikt innan får du det garanterat nu...allround där står du mitt på skidan. När du sedan ställer in dom så e det bara att hålla in tådelen å dra till läget du vill ha. Bakdelen du skruvar på den skruven som sitter längst ner om det är lite som ska ändras. Annars så får du skruva upp plattan som är mittemmellan under finns en skena som du drar antingen fram eller bak. Hoppas jag kommer med lite hjälp... LovisA [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindningsinställning!
Tillbaka
Topp