Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindningsinställning!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blackriverpaint" data-source="post: 56972" data-attributes="member: 16052"><p>Etersom du har twintip vill du säkert frammontera bindningen som man ofta gör på twintip. detta gör skidorna lättare att spinna med i luften samt de blir stabilare om du åker baklänges. Alltså i parken kör du på extreme och när du ska ut o åka riktigt i pisten kör du i mellan läget! Bakmontering är bara aktuell om du ska åka djävulskt fort rakt fram men då bör du byta skidor istället.</p><p></p><p>Ge järnet i backen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blackriverpaint, post: 56972, member: 16052"] Etersom du har twintip vill du säkert frammontera bindningen som man ofta gör på twintip. detta gör skidorna lättare att spinna med i luften samt de blir stabilare om du åker baklänges. Alltså i parken kör du på extreme och när du ska ut o åka riktigt i pisten kör du i mellan läget! Bakmontering är bara aktuell om du ska åka djävulskt fort rakt fram men då bör du byta skidor istället. Ge järnet i backen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindningsinställning!
Tillbaka
Topp