Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindningsinställning!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Smidifix" data-source="post: 56973" data-attributes="member: 35484"><p>Ok tack för hjälpen men,jag förstår inte riktigt vad du menar med att jag ska hålla in tådelen när jag ska flytta den.</p><p></p><p>På tådelen så finns det två skruvar. En mitt ovanpå och en skruv som sitter vågrätt längst fram. </p><p>Vad gör de två skruvarna?</p><p></p><p>Längst bak finns också två fast de sitter båda vågrätt längst bak. Vad gör de?</p><p></p><p>Hur gör man för att pjäxstorleken inte ska ändras när man byter läge?</p><p></p><p>Tacksam för hjälp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Smidifix, post: 56973, member: 35484"] Ok tack för hjälpen men,jag förstår inte riktigt vad du menar med att jag ska hålla in tådelen när jag ska flytta den. På tådelen så finns det två skruvar. En mitt ovanpå och en skruv som sitter vågrätt längst fram. Vad gör de två skruvarna? Längst bak finns också två fast de sitter båda vågrätt längst bak. Vad gör de? Hur gör man för att pjäxstorleken inte ska ändras när man byter läge? Tacksam för hjälp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindningsinställning!
Tillbaka
Topp