Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindningsinställningar vid olika pjäx-storlekar ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MedlemJapaner" data-source="post: 494945" data-attributes="member: 46389"><p>Jag tror att längden 148 cm kan bli bra för en tjej på 157 cm som är nybörjare. Med tanke på att skidan inte känner av åkarens längd utan trycket hon lägger på skidan bör hon ha en ganska kort skida då hon är nybörjare och förmodligen inte kör så hårt. Dock har jag ingen erfarenhet av just fischer RC race skidan så jag kan tyvärr inte uttala mig om huruvida den är lämplig eller inte. Dock tror jag att längden kommer passa utmärkt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MedlemJapaner, post: 494945, member: 46389"] Jag tror att längden 148 cm kan bli bra för en tjej på 157 cm som är nybörjare. Med tanke på att skidan inte känner av åkarens längd utan trycket hon lägger på skidan bör hon ha en ganska kort skida då hon är nybörjare och förmodligen inte kör så hårt. Dock har jag ingen erfarenhet av just fischer RC race skidan så jag kan tyvärr inte uttala mig om huruvida den är lämplig eller inte. Dock tror jag att längden kommer passa utmärkt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bindningsinställningar vid olika pjäx-storlekar ?
Tillbaka
Topp