Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindningskvalitet?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Retard" data-source="post: 55201" data-attributes="member: 15529"><p>HUr viktigt är det att man har bra(=dyra) bindningar egentligen. Jag kör helst offpist så länge man inte behöver vandra alltför långt. annars så tycker jag om och bränna på som ett svin nerför 45 graderbackar och ligga som man nästan slickar snön. Kör på orginalfjädrar men de är dragna nästan tilll max. (använder ej stighudar)</p><p></p><p>Är det värt att lägga ut massa surt förvärvade pengar på ett par bindningar?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Retard, post: 55201, member: 15529"] HUr viktigt är det att man har bra(=dyra) bindningar egentligen. Jag kör helst offpist så länge man inte behöver vandra alltför långt. annars så tycker jag om och bränna på som ett svin nerför 45 graderbackar och ligga som man nästan slickar snön. Kör på orginalfjädrar men de är dragna nästan tilll max. (använder ej stighudar) Är det värt att lägga ut massa surt förvärvade pengar på ett par bindningar? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindningskvalitet?
Tillbaka
Topp