Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindningskvalitet?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Smurfen" data-source="post: 55202" data-attributes="member: 15094"><p>Beror väl på om du har stora problem med de du har? Slickar du branter i 45 grader blir det ju en del påfrestningar... om det nu inte var en överdrift!?</p><p></p><p>Kör på ett par Salomon 997(föregångaren till Axe tror jag) som kostade mig 900:- nya. De var ett år gamla men oanvända... De funkar bra som faan men jag väger inte mer än 65 kg. De är iofs inte ens i närheten av att vara dragna i botten o de har aldrig tjuvat. </p><p></p><p>Dyrast är inte alltid bäst... tänk på det!</p><p></p><p>/den blå mannnen med vit luva</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Smurfen, post: 55202, member: 15094"] Beror väl på om du har stora problem med de du har? Slickar du branter i 45 grader blir det ju en del påfrestningar... om det nu inte var en överdrift!? Kör på ett par Salomon 997(föregångaren till Axe tror jag) som kostade mig 900:- nya. De var ett år gamla men oanvända... De funkar bra som faan men jag väger inte mer än 65 kg. De är iofs inte ens i närheten av att vara dragna i botten o de har aldrig tjuvat. Dyrast är inte alltid bäst... tänk på det! /den blå mannnen med vit luva [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindningskvalitet?
Tillbaka
Topp