Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindningskvalitet?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 55203" data-attributes="member: 12483"><p>Svar JA, det är värt pengarna.</p><p></p><p>Rätt inställda är dyrare bindningar alltid funktionssäkrare än en billig dito.</p><p>Man får det man betalar för, basta!</p><p></p><p>Och det är knäna man ska rädda. Ett brutet skenben läker ihop med eller utan spikar, medan ett sabbat knä kan vara sabbat för resten av livet.</p><p></p><p>Men det vill man ju inte tänka på när man är 16 och på topp.</p><p></p><p></p><p>Predikar...</p><p>Ace Den Gamle, och fortfarande, hele.</p><p></p><p>PS. Svarar nästan alltid på bindningstrådar, och om nån undrar så jag har mina skäl...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 55203, member: 12483"] Svar JA, det är värt pengarna. Rätt inställda är dyrare bindningar alltid funktionssäkrare än en billig dito. Man får det man betalar för, basta! Och det är knäna man ska rädda. Ett brutet skenben läker ihop med eller utan spikar, medan ett sabbat knä kan vara sabbat för resten av livet. Men det vill man ju inte tänka på när man är 16 och på topp. Predikar... Ace Den Gamle, och fortfarande, hele. PS. Svarar nästan alltid på bindningstrådar, och om nån undrar så jag har mina skäl... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bindningskvalitet?
Tillbaka
Topp