Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
BITE-trailer ute nu
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gelay" data-source="post: 71717" data-attributes="member: 29710"><p>Ta det inte nu:</p><p></p><p>Jag vet att andra har sagt det samma men jag maste ju hjalpa till.</p><p></p><p>En TEASER Ska ju vara nagot som frestar en att kopa/kolla in hela filmen darifran ordet "Tease". Vad jag sag fran detta filmklipp var inte mycket som skulle gora att jag skulle satta mig att ladda ner hela filmen eller ga att kopa den om det nu ska saljas. Kommer endast ihag ett trick fran filmen, nar nan kille gor Lincoln utfor en hangdriva.. och om jag inte har fel var resten av skid materialet fran samma stalle. vilket inte gor saken battre.</p><p></p><p>Sa till version 2.0 eller vad ni ska kalla den riktiga Teasern ta garna med lite skidakning sa vi ar sakra pa vad filmen handlar om. </p><p></p><p>Men jag tvivlar inte pa att ni kan satta ihop nagot, vad jag forstar sa skulle marcus hanssen vara med i productionen och hans Whitetrash var ju helt okej for att vara en forsta film, men anda manga manga snepp battre en detta!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gelay, post: 71717, member: 29710"] Ta det inte nu: Jag vet att andra har sagt det samma men jag maste ju hjalpa till. En TEASER Ska ju vara nagot som frestar en att kopa/kolla in hela filmen darifran ordet "Tease". Vad jag sag fran detta filmklipp var inte mycket som skulle gora att jag skulle satta mig att ladda ner hela filmen eller ga att kopa den om det nu ska saljas. Kommer endast ihag ett trick fran filmen, nar nan kille gor Lincoln utfor en hangdriva.. och om jag inte har fel var resten av skid materialet fran samma stalle. vilket inte gor saken battre. Sa till version 2.0 eller vad ni ska kalla den riktiga Teasern ta garna med lite skidakning sa vi ar sakra pa vad filmen handlar om. Men jag tvivlar inte pa att ni kan satta ihop nagot, vad jag forstar sa skulle marcus hanssen vara med i productionen och hans Whitetrash var ju helt okej for att vara en forsta film, men anda manga manga snepp battre en detta! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
BITE-trailer ute nu
Tillbaka
Topp