Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Björnrike på dekis?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nikasp" data-source="post: 1308879" data-attributes="member: 102955"><p>Hur är läget i Björnrike såhär 5 år senare? Var dit och krökade med kompisar för 17-18 år sedan men nu är vi familj med barn på 8 och 9 år som klämt röda backar i Åre flera gånger och även kört skidskola men nu räcker det med sånt. MEN - pappa ska sluta plåga familjen med för brant så tänkte ta ett steg tillbaka och kom att tänka på Björnrike.</p><p></p><p>1. Hur är läget allmänt där idag?</p><p>2. Är Tallstigen OK eller off? Ligger väldigt nära Ica Nära vilket verkar bra. Hoppas på lite kul för barnen även vid sidan av backarna [ATTACH=full]34863[/ATTACH]vilket ju brukar kunna vara fallet just lovveckorna.</p><p>3. Hemskt v9 med liftköer eller annat med tanke Sthlms sportlov? Har inget val då vi bor här själv och man inte får ledigt andra veckor.</p><p>4. Annat att tänka på? Jag har 48 tim på mig att bekräfta bokning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nikasp, post: 1308879, member: 102955"] Hur är läget i Björnrike såhär 5 år senare? Var dit och krökade med kompisar för 17-18 år sedan men nu är vi familj med barn på 8 och 9 år som klämt röda backar i Åre flera gånger och även kört skidskola men nu räcker det med sånt. MEN - pappa ska sluta plåga familjen med för brant så tänkte ta ett steg tillbaka och kom att tänka på Björnrike. 1. Hur är läget allmänt där idag? 2. Är Tallstigen OK eller off? Ligger väldigt nära Ica Nära vilket verkar bra. Hoppas på lite kul för barnen även vid sidan av backarna [ATTACH type="full" size="1170x1320"]34863[/ATTACH]vilket ju brukar kunna vara fallet just lovveckorna. 3. Hemskt v9 med liftköer eller annat med tanke Sthlms sportlov? Har inget val då vi bor här själv och man inte får ledigt andra veckor. 4. Annat att tänka på? Jag har 48 tim på mig att bekräfta bokning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Björnrike på dekis?
Tillbaka
Topp