Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows 176 eller 186?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fredrik_H84" data-source="post: 512076" data-attributes="member: 90930"><p>Eftersom du skriver att du inte kommer köra midjedjup lössnö allt för ofta och kanske håller till mer i skogen så tycker jag 175cm är det bästa alternativet.</p><p></p><p>Jag tycker dom funkade helt okej i pisten när det blir lite hårdare och isigare blir de såklart lite svårare eftersom skidan är rätt mjuk fram och fladdrar då lite. Men är du en duktig åkare så tror ja inte de blir några problem....</p><p></p><p>Lycka till du kommer iaf bli nöjd me skidan vilken längd du än tar!</p><p></p><p>Mvh/Fredrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fredrik_H84, post: 512076, member: 90930"] Eftersom du skriver att du inte kommer köra midjedjup lössnö allt för ofta och kanske håller till mer i skogen så tycker jag 175cm är det bästa alternativet. Jag tycker dom funkade helt okej i pisten när det blir lite hårdare och isigare blir de såklart lite svårare eftersom skidan är rätt mjuk fram och fladdrar då lite. Men är du en duktig åkare så tror ja inte de blir några problem.... Lycka till du kommer iaf bli nöjd me skidan vilken längd du än tar! Mvh/Fredrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows 176 eller 186?
Tillbaka
Topp