Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black crows anima eller black crows nocta?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Herkaperka" data-source="post: 1090415" data-attributes="member: 149640"><p>Upplever animan som en rollig poppig skida som ändå har en betydlig bas under foten och som man får fast bra på allt utom riktigt isig pist. Känns både kortare och smalare än vad den egenligen är och känns extremt lekfull. Jag har kört mer charger skidor förut men den här viker inte ner sig för det jag använder den till men gör skidåkningen betydligt roligare än mina tidigare charger skidor. Droppar dock inga stora klippor osv då kanske animan kan va snäppet för mjuk. Jag är lång och tung och har som aldrig haft några större problem köra lite större skidor som allround skida. </p><p>Atris är ju absolut mer kompetent när det blir hårdare men jag kan köra på bra med animan i uppkört.</p><p>Kan nog bara säga att hade jag haft mer pengar hade jag ägt båda</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Herkaperka, post: 1090415, member: 149640"] Upplever animan som en rollig poppig skida som ändå har en betydlig bas under foten och som man får fast bra på allt utom riktigt isig pist. Känns både kortare och smalare än vad den egenligen är och känns extremt lekfull. Jag har kört mer charger skidor förut men den här viker inte ner sig för det jag använder den till men gör skidåkningen betydligt roligare än mina tidigare charger skidor. Droppar dock inga stora klippor osv då kanske animan kan va snäppet för mjuk. Jag är lång och tung och har som aldrig haft några större problem köra lite större skidor som allround skida. Atris är ju absolut mer kompetent när det blir hårdare men jag kan köra på bra med animan i uppkört. Kan nog bara säga att hade jag haft mer pengar hade jag ägt båda [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black crows anima eller black crows nocta?
Tillbaka
Topp