Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows Anima vs Line SD 110
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Herkaperka" data-source="post: 1087490" data-attributes="member: 149640"><p>Jag har precis som du haft soul hd iår men då jag inte riktigt kom överens med den i vissa förhållanden då jag upplevde den lite nervös när jag tryckte på och inte trivdes med den i puder så sålde jag dessa och köpte mig ett par anima.Lekfull mjukare skida som är väldigt smidig. Tror inte alls du behöver ha den på öppna ytor för att kunna njuta av den. Väldigt lätt att trycka trycka ut tailen om man behöver justera. Tycker framförallt att skidan känns betydligt mindre bred än vad den faktiskt är och extremt lätthanterig. Var skeptisk när jag handflexade den och trodde den skulle vara för mjuk och fladdra men så var inte fallet, är rätt styv under foten o mjukare ut mot tip/tail Jag droppar inga större klippor eller liknanade då man kanske vill ha en hårdare tail dock. Lekfull skida men utan att för den skull vika ner sig. Att sen ha en mer dämpad skida som atrisen till tror jag blir perfekt när det blir stökigt o stenhårt. Har själv en line supernatural 108 till dagarna med skitföre.</p><p>Kolla denna filmen den tycker jag visar rätt bra hur jag upplever skidorna</p><p>[MEDIA=freeride]57267[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Herkaperka, post: 1087490, member: 149640"] Jag har precis som du haft soul hd iår men då jag inte riktigt kom överens med den i vissa förhållanden då jag upplevde den lite nervös när jag tryckte på och inte trivdes med den i puder så sålde jag dessa och köpte mig ett par anima.Lekfull mjukare skida som är väldigt smidig. Tror inte alls du behöver ha den på öppna ytor för att kunna njuta av den. Väldigt lätt att trycka trycka ut tailen om man behöver justera. Tycker framförallt att skidan känns betydligt mindre bred än vad den faktiskt är och extremt lätthanterig. Var skeptisk när jag handflexade den och trodde den skulle vara för mjuk och fladdra men så var inte fallet, är rätt styv under foten o mjukare ut mot tip/tail Jag droppar inga större klippor eller liknanade då man kanske vill ha en hårdare tail dock. Lekfull skida men utan att för den skull vika ner sig. Att sen ha en mer dämpad skida som atrisen till tror jag blir perfekt när det blir stökigt o stenhårt. Har själv en line supernatural 108 till dagarna med skitföre. Kolla denna filmen den tycker jag visar rätt bra hur jag upplever skidorna [MEDIA=freeride]57267[/MEDIA] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows Anima vs Line SD 110
Tillbaka
Topp