Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows Atris eller Rossingol Soul 7 HD
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fredrik-Hedensjo" data-source="post: 1085109" data-attributes="member: 160629"><p>Går i tankarna att jag behöver ett par nya freeride skidor då mina Black Crows Navis 178cm från 2010 har gjort sitt. Har kikat på dessa två skidor ovan men kan inte bestämma mig för vilka jag ska slå till på. Någon som kan komma med tips över vilka jag ska välja, eller finns det någon liknade skida ni rekommenderar? Och vilken längd ska jag gå på?</p><p>Lite kort om mig! Tävlat i alpint fram till att jag var 16 år, är idag 30år. åker minst en eller två veckor till alperna per år, men spenderar några veckor per år i stugan i Vemdalen. 179cm lång och 83kg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fredrik-Hedensjo, post: 1085109, member: 160629"] Går i tankarna att jag behöver ett par nya freeride skidor då mina Black Crows Navis 178cm från 2010 har gjort sitt. Har kikat på dessa två skidor ovan men kan inte bestämma mig för vilka jag ska slå till på. Någon som kan komma med tips över vilka jag ska välja, eller finns det någon liknade skida ni rekommenderar? Och vilken längd ska jag gå på? Lite kort om mig! Tävlat i alpint fram till att jag var 16 år, är idag 30år. åker minst en eller två veckor till alperna per år, men spenderar några veckor per år i stugan i Vemdalen. 179cm lång och 83kg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows Atris eller Rossingol Soul 7 HD
Tillbaka
Topp