Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows Atris eller Rossingol Soul 7 HD
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1085128" data-attributes="member: 29440"><p>Har åkt en vecka hittills på mina Soul 7 HD och bara testat Atris en eftermiddag i Tandådalen i lite uppkörd pist.</p><p>Tycker att Soul 7 känns lite lättare och lekfullare och jag kör på 188an</p><p>Båda har bra grepp i pisten. Atris känded som en längre skida som jag minns det trots att det var 184an jag testade.</p><p>Grymma skidor båda två annars.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1085128, member: 29440"] Har åkt en vecka hittills på mina Soul 7 HD och bara testat Atris en eftermiddag i Tandådalen i lite uppkörd pist. Tycker att Soul 7 känns lite lättare och lekfullare och jag kör på 188an Båda har bra grepp i pisten. Atris känded som en längre skida som jag minns det trots att det var 184an jag testade. Grymma skidor båda två annars. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows Atris eller Rossingol Soul 7 HD
Tillbaka
Topp