Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows Atris, längd? Bindning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1086493" data-attributes="member: 29440"><p>Om du prioriterar offpist så skulle jag gå på 189cm.</p><p>Har testat 184 i uppkörd pist och lite vindpackad offpist och den kändes absolut inte lång. Om jag skulle köpa dem som enda paret skidor så skulle jag valt 189cm.</p><p>Om jag skulle ha ett par puderskidor också 120+ så skulle jag kanske ha kunnat tänka mig 184, men ändå tveksamt.</p><p>Skidan är dock stabil i hög fart så det är framförallt för flytet som jag skulle gå på den längre som sagt.</p><p>Är 182cm och vägde då 78kg.</p><p></p><p>PS. Förra våren sålde Sport-conrad Atrisen för 349 Euro</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1086493, member: 29440"] Om du prioriterar offpist så skulle jag gå på 189cm. Har testat 184 i uppkörd pist och lite vindpackad offpist och den kändes absolut inte lång. Om jag skulle köpa dem som enda paret skidor så skulle jag valt 189cm. Om jag skulle ha ett par puderskidor också 120+ så skulle jag kanske ha kunnat tänka mig 184, men ändå tveksamt. Skidan är dock stabil i hög fart så det är framförallt för flytet som jag skulle gå på den längre som sagt. Är 182cm och vägde då 78kg. PS. Förra våren sålde Sport-conrad Atrisen för 349 Euro [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows Atris, längd? Bindning?
Tillbaka
Topp