Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows Atris, längd? Bindning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nyckfull" data-source="post: 1086855" data-attributes="member: 156916"><p>Fick mina Atris igår, har nu gjort två skiddagar på dom. Föret i Åre är mer eller mindre katastrof just nu, men jag upplevde Atrisen som lättåkta och att dom gjorde som jag ville, åtminstone än så länge. Blev ingen skogsåkning men både i pist och op var dom lättsvängda. </p><p>Tycker dom gjorde bra ifrån sig i lågfart, men föredrar att bränna på lite mer, vilket inte var något problem.</p><p></p><p>Har 189 längden, är 187cm lång och väger in runt 76kg, bindningarna monterade recomended.</p><p>Ska man åka mycket skog och lite flackare terräng tycker jag det passar bra, åker man primärt på branta och öppna platser kanske det vore att rekomendera att flytta bak bindningarna lite, men inget jag kan säga i dagsläget.</p><p></p><p>P.s. Bra pris på dom på Sport-Conrad just nu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nyckfull, post: 1086855, member: 156916"] Fick mina Atris igår, har nu gjort två skiddagar på dom. Föret i Åre är mer eller mindre katastrof just nu, men jag upplevde Atrisen som lättåkta och att dom gjorde som jag ville, åtminstone än så länge. Blev ingen skogsåkning men både i pist och op var dom lättsvängda. Tycker dom gjorde bra ifrån sig i lågfart, men föredrar att bränna på lite mer, vilket inte var något problem. Har 189 längden, är 187cm lång och väger in runt 76kg, bindningarna monterade recomended. Ska man åka mycket skog och lite flackare terräng tycker jag det passar bra, åker man primärt på branta och öppna platser kanske det vore att rekomendera att flytta bak bindningarna lite, men inget jag kan säga i dagsläget. P.s. Bra pris på dom på Sport-Conrad just nu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows Atris, längd? Bindning?
Tillbaka
Topp