Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows Atris...Men vilken längd?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Adrian93" data-source="post: 1065229" data-attributes="member: 155229"><p>Hejhej! </p><p></p><p>Jag undrar om jag skulle få låna denna tråden med en liten fundering jag har!</p><p>Har också tänkt att skaffa ett par blackcrows Atris men är också osäker på vilken längd?</p><p>Jag är 185 cm lång men väger bara 73kg. Jag hade tänkt att 184 längd. Blir det lagom tror ni? Vill ju inte tappa flyt för pudret men vill ändå ha en relativt lekfull skida! </p><p></p><p>Mvh Adrian</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Adrian93, post: 1065229, member: 155229"] Hejhej! Jag undrar om jag skulle få låna denna tråden med en liten fundering jag har! Har också tänkt att skaffa ett par blackcrows Atris men är också osäker på vilken längd? Jag är 185 cm lång men väger bara 73kg. Jag hade tänkt att 184 längd. Blir det lagom tror ni? Vill ju inte tappa flyt för pudret men vill ändå ha en relativt lekfull skida! Mvh Adrian [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows Atris...Men vilken längd?
Tillbaka
Topp