Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows Atris...Men vilken längd?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonny_hardcore" data-source="post: 1074667" data-attributes="member: 27387"><p>En liten uppdatering.</p><p></p><p>Jag har nu kört på Atris 184 under säsongen och jag är sjukt nöjd med dem! Har kört på alla former av snö från lätt fin kall puder via kartongsnö till vindpinad stenhård pist, slask, pucklar, sten, grus, granar, gräs, och fjällbjörkar. De har fungerat mycket fint på alla typer av underlag. Det enda jag har att anmärka på är att de kunde vara stabilare när det är uppkört och valligt. Men en kan inte få allt i en skida. Men allt som allt en mycket bra skida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonny_hardcore, post: 1074667, member: 27387"] En liten uppdatering. Jag har nu kört på Atris 184 under säsongen och jag är sjukt nöjd med dem! Har kört på alla former av snö från lätt fin kall puder via kartongsnö till vindpinad stenhård pist, slask, pucklar, sten, grus, granar, gräs, och fjällbjörkar. De har fungerat mycket fint på alla typer av underlag. Det enda jag har att anmärka på är att de kunde vara stabilare när det är uppkört och valligt. Men en kan inte få allt i en skida. Men allt som allt en mycket bra skida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows Atris...Men vilken längd?
Tillbaka
Topp