Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Black Crows Camox i pist?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anton76" data-source="post: 1086230" data-attributes="member: 160899"><p>jag har nyligen köpt ett par beggade camox 2014 , 186 cm . tycker de är riktigt trevliga i pist. går å bränna på bra , känns stadiga och har lagom lång sväng (men det e väl förståss personligt) har varken kört blåis eller offpist med dem än men i "vanlig" svensk pist och uppkörd vårmjuk backe funkar de riktigt bra tycker jag. Hoppa med dem känns också bra. de känns lätta och smidiga tycker jag men det beror ju såklart på vad man jämför med.en riktigt grym all mountain skida skulle jag säga.</p><p></p><p>/Camox</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anton76, post: 1086230, member: 160899"] jag har nyligen köpt ett par beggade camox 2014 , 186 cm . tycker de är riktigt trevliga i pist. går å bränna på bra , känns stadiga och har lagom lång sväng (men det e väl förståss personligt) har varken kört blåis eller offpist med dem än men i "vanlig" svensk pist och uppkörd vårmjuk backe funkar de riktigt bra tycker jag. Hoppa med dem känns också bra. de känns lätta och smidiga tycker jag men det beror ju såklart på vad man jämför med.en riktigt grym all mountain skida skulle jag säga. /Camox [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Black Crows Camox i pist?
Tillbaka
Topp