Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows Corvus 196/185?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Berggrund" data-source="post: 934027" data-attributes="member: 31089"><p>Corvusen är fartstabil nog. Det ena behöver inte utesluta det andra. Jag är personligen ett väldigt stor fan av den och har bred erfarenhet av olika skidor. Jag är enbart 170 men ligger också på 85kg så vi har hyfsat liknande förutsättningar.</p><p></p><p> Nackdelen är att det inte är någon rocker på den men shapen gör att den flyter bra i löst och upplevs som kvick. Dessutom är det ju tveksamt om du vill ha rocker eftersom du i huvudsak håller dig till pisten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Berggrund, post: 934027, member: 31089"] Corvusen är fartstabil nog. Det ena behöver inte utesluta det andra. Jag är personligen ett väldigt stor fan av den och har bred erfarenhet av olika skidor. Jag är enbart 170 men ligger också på 85kg så vi har hyfsat liknande förutsättningar. Nackdelen är att det inte är någon rocker på den men shapen gör att den flyter bra i löst och upplevs som kvick. Dessutom är det ju tveksamt om du vill ha rocker eftersom du i huvudsak håller dig till pisten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows Corvus 196/185?
Tillbaka
Topp