Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök forum
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Prylar
Video
Foto
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök forum
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Installera appen
Installera
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black crows Ferox med shift?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Viggo Böttiger" data-source="post: 1245723" data-attributes="member: 179583"><p>Jag gör en ny tråd till det här istället.</p><p>Jag undrar om någon har eller har kört Ferox freebird och jag undrar om dem är ganska overall. Vill kunna tura relativt långt med dem men ingenting som är under flera timmar. Vill kunna gå och röra mig bra men ändå ha prestanda neråt. Är feroxen bra på olika snöslag som finns i riksgränsen, svenska fjällen och alperna? Eller är den för bred. Det var någon här som körde Ferox med shift i Åre och tyckte att den gick bra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Viggo Böttiger, post: 1245723, member: 179583"] Jag gör en ny tråd till det här istället. Jag undrar om någon har eller har kört Ferox freebird och jag undrar om dem är ganska overall. Vill kunna tura relativt långt med dem men ingenting som är under flera timmar. Vill kunna gå och röra mig bra men ändå ha prestanda neråt. Är feroxen bra på olika snöslag som finns i riksgränsen, svenska fjällen och alperna? Eller är den för bred. Det var någon här som körde Ferox med shift i Åre och tyckte att den gick bra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black crows Ferox med shift?
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det.
Läs mer
Jag förstår
Topp