Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows Justis vs Nordica Enforcer 100
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Joiver" data-source="post: 1253988" data-attributes="member: 181083"><p>Jag kör på justis 183cm med shift denna säsong i Åre. Har hittills ca 30 åkdagar på dem. Jag är ca185cm och väger in på runt 78kg. </p><p>Har inte testat jättemånga andra i samma kategori men min bild av justis är att det är en riktigt bra all terrain skida. </p><p>När jag kört puder med dem har de flutit bra och när jag piskat pist så har de aldrig tappat kant. Justis hör till de styvare skidorna men är ändå mjuk när du vill ha den mjuk. </p><p>Otroligt fartstabil, aldrig upplevt fladder på den trots höga hastigheter och hopp över krön. </p><p>Så är du en åkare som gillar hög fart o att trycka på så är det skidan för dig. </p><p>Tror den finns att testa/hyra på flera ställen i Åre, har bla sett den hos skiduthyrningen i rödkullen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Joiver, post: 1253988, member: 181083"] Jag kör på justis 183cm med shift denna säsong i Åre. Har hittills ca 30 åkdagar på dem. Jag är ca185cm och väger in på runt 78kg. Har inte testat jättemånga andra i samma kategori men min bild av justis är att det är en riktigt bra all terrain skida. När jag kört puder med dem har de flutit bra och när jag piskat pist så har de aldrig tappat kant. Justis hör till de styvare skidorna men är ändå mjuk när du vill ha den mjuk. Otroligt fartstabil, aldrig upplevt fladder på den trots höga hastigheter och hopp över krön. Så är du en åkare som gillar hög fart o att trycka på så är det skidan för dig. Tror den finns att testa/hyra på flera ställen i Åre, har bla sett den hos skiduthyrningen i rödkullen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows Justis vs Nordica Enforcer 100
Tillbaka
Topp