Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows Sevun ll monteringspunkt, desperat efter hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="waxoff" data-source="post: 1022697" data-attributes="member: 99032"><p>Nej absolut inget wobbel hos kråkorna. Som på räls men ändå fruktansvärt lättkörd för att vara så pass mastig skida. (Skrev en recension på prylsidan, årsmodell 12/13) Jag hade ursprungligen tänkt sätta dem på strecket men en tidigare borrning för en annan bindning omöjliggjorde det för den bindning jag hade (P18). Så det blev -12. Det blev kanon. Testade senare med en Duke på -14 men jag tyckte skidan blev tristare av det. (Gissar att ÅS hade den på strecket i årets test med ledning av deras beskrivning..?!)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="waxoff, post: 1022697, member: 99032"] Nej absolut inget wobbel hos kråkorna. Som på räls men ändå fruktansvärt lättkörd för att vara så pass mastig skida. (Skrev en recension på prylsidan, årsmodell 12/13) Jag hade ursprungligen tänkt sätta dem på strecket men en tidigare borrning för en annan bindning omöjliggjorde det för den bindning jag hade (P18). Så det blev -12. Det blev kanon. Testade senare med en Duke på -14 men jag tyckte skidan blev tristare av det. (Gissar att ÅS hade den på strecket i årets test med ledning av deras beskrivning..?!) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows Sevun ll monteringspunkt, desperat efter hjälp!
Tillbaka
Topp