Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows storabergsskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="A0S" data-source="post: 1019903" data-attributes="member: 120267"><p>Testat både Nocta och Sevun II. Var mest nöjd med sevun som jag tyckte var superskön och lättåkt för att vara en 190+skida. Mjukare än Katana, men väldigt stabil och följsam jämtemot andra bigmountain-skidor när det kommer till piståkning. </p><p>Jag själv har tänkt att skrota mina R2 115 för att nästa säsong hoppa på ett par Sevun II.</p><p>Angående Nocta tyckte jag att den var för jibbig, bred och instabil för min typ av åkning, men alla tycker vi olika...</p><p></p><p>Jag skulle ta en titt på Blizzard-och Stöcklimodellerna som jag tycker håller i både kvalité och styvhet. Där snackar vi rejäla grejer (i synnerhet stöckli)!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="A0S, post: 1019903, member: 120267"] Testat både Nocta och Sevun II. Var mest nöjd med sevun som jag tyckte var superskön och lättåkt för att vara en 190+skida. Mjukare än Katana, men väldigt stabil och följsam jämtemot andra bigmountain-skidor när det kommer till piståkning. Jag själv har tänkt att skrota mina R2 115 för att nästa säsong hoppa på ett par Sevun II. Angående Nocta tyckte jag att den var för jibbig, bred och instabil för min typ av åkning, men alla tycker vi olika... Jag skulle ta en titt på Blizzard-och Stöcklimodellerna som jag tycker håller i både kvalité och styvhet. Där snackar vi rejäla grejer (i synnerhet stöckli)! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows storabergsskidor
Tillbaka
Topp