Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Soophie" data-source="post: 528354" data-attributes="member: 49071"><p>Jag har ett par Navis 186 som jag fullkomligt avgudar. Funkar perfekt i offpist även skogskörning och är helt okej i pisten (dock lite långa för mig, men förmågan finns) Ger sjukt bra flyt men samtidigt smidiga att köra alla sorters svängar me. </p><p>Håller dock även med Jeppe29 om att inte funkar lika bra i trång och allt för tajt skogsåkning då de blir hårdare o lite uppkört.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Soophie, post: 528354, member: 49071"] Jag har ett par Navis 186 som jag fullkomligt avgudar. Funkar perfekt i offpist även skogskörning och är helt okej i pisten (dock lite långa för mig, men förmågan finns) Ger sjukt bra flyt men samtidigt smidiga att köra alla sorters svängar me. Håller dock även med Jeppe29 om att inte funkar lika bra i trång och allt för tajt skogsåkning då de blir hårdare o lite uppkört. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Crows.
Tillbaka
Topp