Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Diamond - Verdict!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mackin" data-source="post: 596157" data-attributes="member: 88235"><p>Hej, finns det någon här som har testat nya 09/10 Verdict skidan? Jag är fruktansvärt sugen på att köpa mig ett par så att säga, men jag skulle vilja få reda på lite mer fakta om dom mer än det som går att läsa på deras hemsida, personliga åsikter så att säga, uppskattas högt!</p><p></p><p>Går den köra i pist utan att den slår så himla mycket? Rädd att den ska sladdra för mycket, inte för att jag tänkt köra i pist så mycket med dom dock..</p><p></p><p>Mvh/ Mackin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mackin, post: 596157, member: 88235"] Hej, finns det någon här som har testat nya 09/10 Verdict skidan? Jag är fruktansvärt sugen på att köpa mig ett par så att säga, men jag skulle vilja få reda på lite mer fakta om dom mer än det som går att läsa på deras hemsida, personliga åsikter så att säga, uppskattas högt! Går den köra i pist utan att den slår så himla mycket? Rädd att den ska sladdra för mycket, inte för att jag tänkt köra i pist så mycket med dom dock.. Mvh/ Mackin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Diamond - Verdict!
Tillbaka
Topp