Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Diamond Zealot 12/13 vs Line Influence 115 11/12
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hanchi" data-source="post: 1001296" data-attributes="member: 59393"><p>Jag är väldigt partisk då jag själv efter en vecka med test av 8 st olika skidor valde Line Influence 115 med dynafit bindningar. Jag hade tidigare ett par racelagg, ett för tur och ett par mjuka lekskidor för offpisten.</p><p></p><p>Jag har sålt dessa för jag känner dem överflödiga då jag har mina Line Influence 115 till allt.</p><p></p><p>Jag hade valt Line Influence 115 igen om jag skulle stått inför valt.</p><p>Jag har nu ca 3 månaders åkning på mina Line Influence 115. Allt ifrån pist i sverige till klättring i cham där jag nu gör säsong.</p><p></p><p>Möjligen kan Black Diamond Zealot upplevas som mer lekfulla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hanchi, post: 1001296, member: 59393"] Jag är väldigt partisk då jag själv efter en vecka med test av 8 st olika skidor valde Line Influence 115 med dynafit bindningar. Jag hade tidigare ett par racelagg, ett för tur och ett par mjuka lekskidor för offpisten. Jag har sålt dessa för jag känner dem överflödiga då jag har mina Line Influence 115 till allt. Jag hade valt Line Influence 115 igen om jag skulle stått inför valt. Jag har nu ca 3 månaders åkning på mina Line Influence 115. Allt ifrån pist i sverige till klättring i cham där jag nu gör säsong. Möjligen kan Black Diamond Zealot upplevas som mer lekfulla. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Black Diamond Zealot 12/13 vs Line Influence 115 11/12
Tillbaka
Topp