Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Black Friday, White Friday & Green Friday? BS eller bra?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glouton" data-source="post: 1139864" data-attributes="member: 132425"><p>Lätt för oss som kan köpa saker till ordinarie pris året om att tycka illa om svarta fredagen eller de som idag konsumerar för fulla muggar. Rätt många som har det knapert sparar ju länge för att äntligen kunna få köpa det de drömt om, julklappar till sina barn osv. Skulle nog vilja påstå att det här hånandet har en smula klassförakt över sig. Jag kommer ofta på mig själv med att omedvetet döma andra utifrån någon slags medelklassig syn på konsumtion, miljö och hållbarhet. Ganska osmakligt alltihop!</p><p></p><p>Med det sagt, kanske jag skulle ta och klicka hem lite utav varje med gott samvete såhär på kvällskvisten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glouton, post: 1139864, member: 132425"] Lätt för oss som kan köpa saker till ordinarie pris året om att tycka illa om svarta fredagen eller de som idag konsumerar för fulla muggar. Rätt många som har det knapert sparar ju länge för att äntligen kunna få köpa det de drömt om, julklappar till sina barn osv. Skulle nog vilja påstå att det här hånandet har en smula klassförakt över sig. Jag kommer ofta på mig själv med att omedvetet döma andra utifrån någon slags medelklassig syn på konsumtion, miljö och hållbarhet. Ganska osmakligt alltihop! Med det sagt, kanske jag skulle ta och klicka hem lite utav varje med gott samvete såhär på kvällskvisten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Black Friday, White Friday & Green Friday? BS eller bra?
Tillbaka
Topp