Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Bland lögner, påhitt och snötäckta berg - Vilken är din värsta/bästa fiskarhistoria?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dannepanne" data-source="post: 1025469" data-attributes="member: 97740"><p>"En gång hoppade jag över ett barn och landade så nära en liftstolpe att min ena arm omfamnade denna, bara för att ögonblicket senare brytas så att benpipan stack ut och jag knockades av min egna hand som farit ett varv runt stolpen."</p><p></p><p>"Jag åkte paraskiing i Frankrike, vi landade i en fårhage men hade inget tillstånd från markägaren att göra detta. Bonden kom ut och ringde polisen som senare kom till platsen." </p><p></p><p>Berättat av kursare medan Josh Bibbys säsongsedit visades på dataskärmen. Men kursaren kan givetvis "inte åka mer än röda pister längre p.g.a. uttänjda ledband, annat var det förr."</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dannepanne, post: 1025469, member: 97740"] "En gång hoppade jag över ett barn och landade så nära en liftstolpe att min ena arm omfamnade denna, bara för att ögonblicket senare brytas så att benpipan stack ut och jag knockades av min egna hand som farit ett varv runt stolpen." "Jag åkte paraskiing i Frankrike, vi landade i en fårhage men hade inget tillstånd från markägaren att göra detta. Bonden kom ut och ringde polisen som senare kom till platsen." Berättat av kursare medan Josh Bibbys säsongsedit visades på dataskärmen. Men kursaren kan givetvis "inte åka mer än röda pister längre p.g.a. uttänjda ledband, annat var det förr." [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Bland lögner, påhitt och snötäckta berg - Vilken är din värsta/bästa fiskarhistoria?
Tillbaka
Topp