Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Bland lögner, påhitt och snötäckta berg - Vilken är din värsta/bästa fiskarhistoria?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Leder" data-source="post: 1032715" data-attributes="member: 13256"><p>Kastade mig oväntat på en turbobillig resa till Les 2 Alps som arrangerades av något charterbolag. Jag tänkte ta chansen att åka skidor i La Grav eftersom systemen mer eller mindre hänger ihop. Året var 2004 när jag frågade reseledaren, som snart visade sig vara född i farstun, vad som gällde med öppetider för toppliften.</p><p></p><p>Jag: Vet du vilka tider liften mellan de två systemen är öppen?</p><p>Reseledare : Tyvärr liften är stängd. Det kommer den vara hela säsongen.</p><p>Jag: trist, det vara ju ossis... får man fråga varför?</p><p>Reseledare: liften går över en glaciär och nu har en spricka blivit så stor att en liftstolpe glidit ner i den.</p><p>Jag: ahaaa (samtidigt som jag tänkte, vänt lite nu... hörde jag rätt)</p><p>Jag åkte upp till den aktuella släpliften direkt på morgonen efter och nog fan gick den, nemasproblemas! </p><p>Jag frågade sedan reseledaren om personen i fråga ens brukade besöka skidsystemet (kan ha varit än mer sarkastisk än så). Vår relation var frostig resten av veckan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Leder, post: 1032715, member: 13256"] Kastade mig oväntat på en turbobillig resa till Les 2 Alps som arrangerades av något charterbolag. Jag tänkte ta chansen att åka skidor i La Grav eftersom systemen mer eller mindre hänger ihop. Året var 2004 när jag frågade reseledaren, som snart visade sig vara född i farstun, vad som gällde med öppetider för toppliften. Jag: Vet du vilka tider liften mellan de två systemen är öppen? Reseledare : Tyvärr liften är stängd. Det kommer den vara hela säsongen. Jag: trist, det vara ju ossis... får man fråga varför? Reseledare: liften går över en glaciär och nu har en spricka blivit så stor att en liftstolpe glidit ner i den. Jag: ahaaa (samtidigt som jag tänkte, vänt lite nu... hörde jag rätt) Jag åkte upp till den aktuella släpliften direkt på morgonen efter och nog fan gick den, nemasproblemas! Jag frågade sedan reseledaren om personen i fråga ens brukade besöka skidsystemet (kan ha varit än mer sarkastisk än så). Vår relation var frostig resten av veckan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Bland lögner, påhitt och snötäckta berg - Vilken är din värsta/bästa fiskarhistoria?
Tillbaka
Topp