Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Blåsor i belägget
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rossen" data-source="post: 145819" data-attributes="member: 44547"><p>Jag har ett litet problem... Min kompis skulle vallla mina skidor (rossignol cobra) med ett strykjärn från stenåldern. Det sket sig, strykjärnet fick fnatt och blev extremt varmt. Han höll kvar en stund och kände efter några sekunder att det var ojämt... Belägget hade "släppt" och det vara små bubblor som stack upp några millimeter.</p><p>Det kanske är någon som har råkat ut för samma sak och nu undrar jag vad ja kan göra för att få bort dom.</p><p>Tack på förhand: Daniel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rossen, post: 145819, member: 44547"] Jag har ett litet problem... Min kompis skulle vallla mina skidor (rossignol cobra) med ett strykjärn från stenåldern. Det sket sig, strykjärnet fick fnatt och blev extremt varmt. Han höll kvar en stund och kände efter några sekunder att det var ojämt... Belägget hade "släppt" och det vara små bubblor som stack upp några millimeter. Det kanske är någon som har råkat ut för samma sak och nu undrar jag vad ja kan göra för att få bort dom. Tack på förhand: Daniel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Blåsor i belägget
Tillbaka
Topp