Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bli bergsguide
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Olindby" data-source="post: 919687" data-attributes="member: 81663"><p>10 år alltså oj oj. Ifall man enbart vill guida skidor, kan man göra det privat ellet finns det nått annat sätt att slippa 10 år? Är ju ändå skidor jag älskar, men är även intresserad av klättring, tänkte åka ner 5 månader nu till chamonix och lära mig en del om klättring och sen åka så mycket skidor jag bara kan. Trist med snön i dagsläget bara helt tomt och jag åker om 10 dagar=(. Annars tack så mycket för hjälpen, ska läsa på sidan ni skickade.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Olindby, post: 919687, member: 81663"] 10 år alltså oj oj. Ifall man enbart vill guida skidor, kan man göra det privat ellet finns det nått annat sätt att slippa 10 år? Är ju ändå skidor jag älskar, men är även intresserad av klättring, tänkte åka ner 5 månader nu till chamonix och lära mig en del om klättring och sen åka så mycket skidor jag bara kan. Trist med snön i dagsläget bara helt tomt och jag åker om 10 dagar=(. Annars tack så mycket för hjälpen, ska läsa på sidan ni skickade. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bli bergsguide
Tillbaka
Topp