Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Bli en bättre skidåkare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tjaswesniper" data-source="post: 997537" data-attributes="member: 128538"><p>Tänkte passa på att bumpa den här tråden. </p><p></p><p>Hur gick det med det här och vad var priset? Är nämligen grymt intresserad av att ta skidlektioner själv men känner inte direkt att man kommer ha "tur" med Skistar i Åre om man går den vägen. Samt att jag tycker det kan vara något dyrt! </p><p></p><p>Vill hitta någon som kan lära ut lite grymt skidåkning åt mig någon dag denna vecka i Åre. </p><p></p><p>MVH</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tjaswesniper, post: 997537, member: 128538"] Tänkte passa på att bumpa den här tråden. Hur gick det med det här och vad var priset? Är nämligen grymt intresserad av att ta skidlektioner själv men känner inte direkt att man kommer ha "tur" med Skistar i Åre om man går den vägen. Samt att jag tycker det kan vara något dyrt! Vill hitta någon som kan lära ut lite grymt skidåkning åt mig någon dag denna vecka i Åre. MVH [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Bli en bättre skidåkare
Tillbaka
Topp