Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Bli så muskulös som möjligt.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="balanselius" data-source="post: 462082"><p>först och främst snyggt uppmärksammat! </p><p></p><p>men om man slutar äta så försvinner inte fettet först för då hade bantning fungerat, utan musklerna börjar försvinna direkt och sen försvinner det såklart fett också men kroppen tar musklerna först. </p><p></p><p>Sen förstår jag inte det här med "uppdraget", varför ska du bli stor och varför på 8 v?</p><p>Det är ju väldigt kort tid , om du varit med i nåt forskningsprojekt med coacher och nutritionister osv så hade nog det kunnat bli nåt på 8 v. men eftersom du frågar här så gissar jag att du inte är med i ett sånt projekt och vad är poängen isåfall ? Du går upp nåt/några kilo varav en del är muskelmassa men till vilken nytta?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="balanselius, post: 462082"] först och främst snyggt uppmärksammat! men om man slutar äta så försvinner inte fettet först för då hade bantning fungerat, utan musklerna börjar försvinna direkt och sen försvinner det såklart fett också men kroppen tar musklerna först. Sen förstår jag inte det här med "uppdraget", varför ska du bli stor och varför på 8 v? Det är ju väldigt kort tid , om du varit med i nåt forskningsprojekt med coacher och nutritionister osv så hade nog det kunnat bli nåt på 8 v. men eftersom du frågar här så gissar jag att du inte är med i ett sånt projekt och vad är poängen isåfall ? Du går upp nåt/några kilo varav en del är muskelmassa men till vilken nytta? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Bli så muskulös som möjligt.
Tillbaka
Topp