Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Bli så muskulös som möjligt.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DanneL" data-source="post: 462298" data-attributes="member: 14928"><p>oj här vare en massa olika svar hit och dit. så varför kan inte jag dra till med något också då? </p><p></p><p>av min egna erfarenhet som elit tävlande inom viktbegränsad kraftsport så handlar allt om att pressa sin kropp till det yttersta. ( är du ovan vid gym så glöm detta! du skadar dig på nolltid ) </p><p></p><p>vill du få märkta muskler på den korta tiden så handlar det mesta om att få se lite pumpad ut. något annat lyckas du inte så bra med förutom kroppshållningen och styrkan då förstås.</p><p></p><p>träna gym mellan 4-5 gr i veckan om inte kroppen skriker ifrån då struntar du i det och vilar en extra dag. ta fram ett passande schema som inte tar för lång tid att slutföra. 45-60 min räcker bra! </p><p></p><p>sen gör såhär. ta fram en sjyst diet där du käkar bra mat ca 5-6 gr om dagen som tidigare sagt. sen småät inte så mycket utan det som gäller är frukost, mindre mål, lunch, mellanmål, middag, kvällsmål och ganska strikt vad du äter vid dom olika tidpunkterna är bra. </p><p></p><p>sen har du en dag i veckan då du får (ÄTA!!) ät vad du vill och hur mycket du vill tex varje lördag men det ska helst inte vara pizza och sånt utan mycket fisk och kött av det olika slag. </p><p></p><p>sen kör du på som vanligt och lyfter mer och mer ju starkare du blir sen dom sista veckorna försöker du få i dig så mycket kolhydrater som möjligt så ser du pumpad ut efter 8 veckor kan jag lova dig. </p><p></p><p>kolozzeum.com är ett bra ställe att posta det här förästen!</p><p></p><p>//Danne</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DanneL, post: 462298, member: 14928"] oj här vare en massa olika svar hit och dit. så varför kan inte jag dra till med något också då? av min egna erfarenhet som elit tävlande inom viktbegränsad kraftsport så handlar allt om att pressa sin kropp till det yttersta. ( är du ovan vid gym så glöm detta! du skadar dig på nolltid ) vill du få märkta muskler på den korta tiden så handlar det mesta om att få se lite pumpad ut. något annat lyckas du inte så bra med förutom kroppshållningen och styrkan då förstås. träna gym mellan 4-5 gr i veckan om inte kroppen skriker ifrån då struntar du i det och vilar en extra dag. ta fram ett passande schema som inte tar för lång tid att slutföra. 45-60 min räcker bra! sen gör såhär. ta fram en sjyst diet där du käkar bra mat ca 5-6 gr om dagen som tidigare sagt. sen småät inte så mycket utan det som gäller är frukost, mindre mål, lunch, mellanmål, middag, kvällsmål och ganska strikt vad du äter vid dom olika tidpunkterna är bra. sen har du en dag i veckan då du får (ÄTA!!) ät vad du vill och hur mycket du vill tex varje lördag men det ska helst inte vara pizza och sånt utan mycket fisk och kött av det olika slag. sen kör du på som vanligt och lyfter mer och mer ju starkare du blir sen dom sista veckorna försöker du få i dig så mycket kolhydrater som möjligt så ser du pumpad ut efter 8 veckor kan jag lova dig. kolozzeum.com är ett bra ställe att posta det här förästen! //Danne [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Bli så muskulös som möjligt.
Tillbaka
Topp