Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Bli så muskulös som möjligt.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sparf" data-source="post: 462681"><p>1. Ät bra varierad kost: Fisk, rött kött och variera med med potatis, ris och gnoa.</p><p>Du behöver inte äta proteiner men det hjälper lite i alla fall, man ser typ ingen skillnad för att man använt det i 8 veckor men det hjälper på längre sikt.</p><p>Men om du ska käka proteiner så ber jag dig att testa dig runt lite. Det är olika för varje person vilket fabrikat man ska använda sig av. Själv så kör jag med American budybuilding's protein.</p><p></p><p>2. Träna på gym och träna korrekt!!!! Värm upp muskeln innan du börjar köra tyngre! låt inte muskeln vila när du kör. Muskeln kan vila när du väl är klar med setet (30 sek mellan seten). I början träna bara några muskelgrupper. själv så kör jag två och ska gå ner till ett snart.</p><p>Du kan ju också köra med kreatin om du känner för det. Vad det gör får du läsa om själv.</p><p></p><p>Brukar blanda ihop set/rep :P men du förstår nog vad jag menar.</p><p></p><p>Några webbsidor du kan kolla in är:</p><p></p><p>www.gymgrossisten.se</p><p>www.kolozzeum.com/forum/</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sparf, post: 462681"] 1. Ät bra varierad kost: Fisk, rött kött och variera med med potatis, ris och gnoa. Du behöver inte äta proteiner men det hjälper lite i alla fall, man ser typ ingen skillnad för att man använt det i 8 veckor men det hjälper på längre sikt. Men om du ska käka proteiner så ber jag dig att testa dig runt lite. Det är olika för varje person vilket fabrikat man ska använda sig av. Själv så kör jag med American budybuilding's protein. 2. Träna på gym och träna korrekt!!!! Värm upp muskeln innan du börjar köra tyngre! låt inte muskeln vila när du kör. Muskeln kan vila när du väl är klar med setet (30 sek mellan seten). I början träna bara några muskelgrupper. själv så kör jag två och ska gå ner till ett snart. Du kan ju också köra med kreatin om du känner för det. Vad det gör får du läsa om själv. Brukar blanda ihop set/rep :P men du förstår nog vad jag menar. Några webbsidor du kan kolla in är: www.gymgrossisten.se www.kolozzeum.com/forum/ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Bli så muskulös som möjligt.
Tillbaka
Topp