Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bli vig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 101129" data-attributes="member: 32948"><p>Stretcha mycket och länge. Jag är själv vig som ett kylskåp och min tränare sa åt mig att jag kunde stretcha de särskilt stela musklerna 3 ggr efter träning. (Eller bara 3 ggr så lång tid om man inte tycker att det känns obehagligt.) Tänk bara på att verkligen stretcha länge, många gör det bara några sekunder och det räcker inte. Kolla även upp så att du verkligen stretchar på rätt sätt. </p><p></p><p>Om du inte styrketränar just nu så kan jag rekommendera dig att ge det en chans. Man får mer kontroll och känsla i luften eftersom man får mer kraft till sitt förfogande. </p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 101129, member: 32948"] Stretcha mycket och länge. Jag är själv vig som ett kylskåp och min tränare sa åt mig att jag kunde stretcha de särskilt stela musklerna 3 ggr efter träning. (Eller bara 3 ggr så lång tid om man inte tycker att det känns obehagligt.) Tänk bara på att verkligen stretcha länge, många gör det bara några sekunder och det räcker inte. Kolla även upp så att du verkligen stretchar på rätt sätt. Om du inte styrketränar just nu så kan jag rekommendera dig att ge det en chans. Man får mer kontroll och känsla i luften eftersom man får mer kraft till sitt förfogande. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bli vig?
Tillbaka
Topp