Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Blippa kontokort för enstaka liftåkningar likt kollektivtrafiken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kalle_Luzern" data-source="post: 1275813" data-attributes="member: 121331"><p>Tror det kan funka bra, iaf för de spärrar jag är van vid. Ska mycket till innan ett annat kort stör liftkortet, måste i princip ha dem i samma ficka. Och då blir det oftast stopp även om ena kortet är giltigt. Som exempel skulle jag kunna ladda liftkortet på mitt vanliga kollektivtrafikskort här, men aldrig problem med att spärren känner av det när det ligger i plånboken i bröstfickan och liftkortet i fickan på ärmen.</p><p></p><p>Frågan är ju om något liftbolag tycker det är värt pengarna att koppla upp spärrarna mot kortbetaltjänst, tror det är lite för få kunder som skulle vara intresserade? Enkelt nog att gå till biljettautomat och blippa där.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kalle_Luzern, post: 1275813, member: 121331"] Tror det kan funka bra, iaf för de spärrar jag är van vid. Ska mycket till innan ett annat kort stör liftkortet, måste i princip ha dem i samma ficka. Och då blir det oftast stopp även om ena kortet är giltigt. Som exempel skulle jag kunna ladda liftkortet på mitt vanliga kollektivtrafikskort här, men aldrig problem med att spärren känner av det när det ligger i plånboken i bröstfickan och liftkortet i fickan på ärmen. Frågan är ju om något liftbolag tycker det är värt pengarna att koppla upp spärrarna mot kortbetaltjänst, tror det är lite för få kunder som skulle vara intresserade? Enkelt nog att gå till biljettautomat och blippa där. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Blippa kontokort för enstaka liftåkningar likt kollektivtrafiken?
Tillbaka
Topp